Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 13:37:14 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/02454 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Sauga alevik, Vahtra tn 8 (Tootmis ja 
ärihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 7.1-22225247-6 14.12.2022 Kooskõlastus kinnitus 
heakskiitmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27288863>  (menetlus nr: 
478288), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS PUUST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister